Saturday, March 6, 2010

:-(

Nurul Hidayah gado gado gado.nyampa aku.lntak pew r nk jd pon.aku xnk amek dulik!
about an hour ago · Comment · Like
Danny Nottyboyz likes this.

Ahmad Hazmi Hamidon clash..
Setel masalah..
56 minutes ago

Adam Bestari x baik gado2..
masalah kecil jangan beso2 kan..
55 minutes ago

Danny Nottyboyz hell yeah!!datz damn rite..gaduh2 coz xsefahamn n xserasi.clash jew senang buang yg keruh amik yg jernih,buang bf lama than amik danny..ahakz (^_^)
52 minutes ago

Nurul Hidayah mmm no kumen~
43 minutes ago

Ciku Kunya lalalalalalalalala...gado kew???bgus gad02 nie, tmbah rindu!haha
8 minutes ago

Nurul Hidayah tmbah nyirp de r
7 minutes ago

Ciku Kunya lalalalalalalalala...gado kew???bgus gad02 nie, tmbah rindu!haha
6 minutes ago

Nurul Hidayah bpe kli hang nk send.lmpunk nk?>
5 minutes ago

Ciku Kunya nak lambunk i???suke2!
2 minutes ago


susa kn klw pmpn rmai pmnt ni..ni bwu bpe min post ni kuar..tp cm2 r..aku sndr pn xtaw la pe ptt aku wt..inikah kesudahan nye?? mak aku bwu je ckp psal die..x smpi 12 jam ag..

No comments:

Post a Comment